6

ADPT. er et nyt brand i BESTSELLER gruppen, men ADPT. er anderledes. ADPT. fokuserer på kvaliteten, på holdbarheden, på designet. De er IKKE ligesom Vero Moda, Only eller Vila. Nope, nope and nope. Skræl de overfladiske og unge lag af, og så finder du kvalitetsdesign og ADPT.

15

^^^De farverige stiber her til højre, er en skjorte og et par bukser. Trendy sat sammen, interessant hver for sig.

Under modeugen var jeg forbi modemessen CIFF, og det første brand jeg får øje på er ADPT. Godt nok var standen fyldt med herretøj, men GUD hvor var det stilet og lækkert! Jeg kunne sagtens have klædt mig i et helt outfit kun fra ADPT.’s herrekollektion. Jeg snakkede med drengene bag disken, hørte om det nye brand og visionerne bag. OG SÅ fortalte han mig at de selvfølgelig også havde en kollektion for the ladies! Hvis det bare var halvt så fedt som herrekollektionen, så havde jeg allerede titusinde ting på ønskelisten!

7

^^^Ruskindsjakken har en matchende nederdel – del famøse A-skirt. Et trendy sæt!16

Og lur mig om det ikke var sindsygt fedt? Jeg fik vist hele kollektionen frem af en sød kvinde ved standen, og jeg elskede ALLE items. Jeg havde nogle enkelte styles som jeg ikke lige kunne se mig selv i, men sagtens kunne se mine veninder i. De havde de lækreste denimstyles, ruskindsstyles, styles i tynd og let neopren, sæt i tekstil. T-shirts med slidser, kjoler med slidser, striktrøjer med slidser – noget som gør at tøjet sidder pænere på. Alt sammen casual og nede på jorden, men også klar til at blive stylet til en tur i byen! 

5

^^^vild vild VILD med denne jakke! Den skal nok blive min!

ADPT. har udviklet deres egne metoder for produktion, branding og meget mere. Deres plan er at udgive 6 kollektioner årligt, og hvis der indimellem skulle opstå et behov på markedet, så har de mulighed for at designe, producere og levere nye styles i butikkerne fra uge til uge. Som de siger, så designer de “In the moment, for the moment”, hvilket gør at de kan følge med i den hurtigtændrende modeindustri.

132

Den overordnede vision for brandets DNA er, at deres designs er clean og har fokus på former, fitting, kvalitetsstoffer og inkorporerer det i tidens stærke trends. ADPT. (som udtales adapt) tilpasser sig markedet, i takt med at det vokser, bliver modent og får erfaringer. Det har jeg respekt for.

1

Indlægget er IKKE sponsoreret, jeg er blot skide forelsket i ADPT. Så er det sagt.